۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۶۲۵۹۴۷
سردار سپهر:

در برجام به فرمایشات رهبری توجه نشد| افول آمریکا فرا رسیده است

در برجام به فرمایشات رهبری توجه نشد| افول آمریکا فرا رسیده است
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: برخی مسؤولان در برجام به فرمایشات رهبری پیرامون غیرقابل اعتماد بودن آمریکا و غرب توجه نکردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سردار محمدحسین سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین، پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی یوم الله سیزده آبان اصفهان، با اشاره به شهادت دانش‌آموزان در ۱۳ آبان سال ۴۳ توسط رژیم طاغوت، گفت: دانش آموزان در اعتراض به تبعید امام خمینی در دانشگاه تهران اعتراض کردند و نزدیک به ۶۰ شهید و یکصد جانباز تقدیم انقلاب کردند، نقش دانش آموزان و دانشجویان در انقلاب اسلامی یک سال پس از پیروی انقلاب اسلامی در دانشگاه مبارزه با آمریکا در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به خوبی مشخص شد.

وی با بیان اینکه اگر لانه جاسوسی آمریکا تسخیر نمی‌شد، تجربه کودتاهای آمریکایی را که در ۸۰ کشور رخ داده است در ایران شاهد بودیم، اظهار کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا تمام معادلات دشمن را برهم زد و به فرموده امام خمینی انقلاب دوم ما بود، امروز ما سالگرد شکست‌های چهل ساله آمریکایی ها را جشن گرفته‌ایم.

تمام توطئه‌های آمریکا علیه انقلاب شکست خورده است

سردار سپهر با اشاره به جنایات آمریکا علیه مردم و کشور ایران، خاطرنشان کرد: ما امروز شاهد تاریخ ننگین آمریکا در ایران هستیم، ۸ سال دفاع مقدس از صدام حمایت کردند و سلاح‌های کشتار جمعی در اختیار آنها قراردادند و در سال ۶۴ وارد خلیج فارس شدند و به کشتی‌ها و سکوهای نفتی ما و هواپیمای مسافربری ما حمله کردند و این اعلام جنگ رسمی علیه کشور ما بود.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین توطئه‌های آمریکا علیه انقلاب و جمهوری اسلامی را شکست خورده و بی اثر توصیف کرد و گفت: دسیسه‌های آمریکا کار به جایی نبرده است و آمریکا که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی در غرب آسیا انواع عملیات‌ها را علیه کشور ما انجام داده است چیزی جز شکست تجربه نکرده و امروز به نتیجه رسیده‌اند که قدرت تغییر معادلات، آرمان‌ها و باورهای ما را ندارند و شکست را پذیرفته‌اند.

وی با اشاره به طراحی فتنه‌های مختلف پس از انقلاب اسلامی توسط آمریکا برای سرنگونی نظام اسلامی، تصریح کرد: همه تلاش‌های آمریکا در طراحی کودتا و فتنه‌ها با شکست مفتضحانه روبرو شده است، حتی تحریم‌های گسترده سیاسی، اقتصادی، دارویی، علمی، آموزشی و غذایی هم نتوانست ملت ما را شکست دهد و آمریکا در همه عرصه‌ها در مقابل انقلاب شکست خورده است.

افول آمریکا فرا رسیده است

سردار سپهر خاطرنشان کرد: یکی از صاحب نظران مشهور آمریکا گفته است امروزه شاهد سقوط آمریکا هستیم و نشانه آن گسترش فقر، فساد، جرم و جنایت، بیماری و مشکلات گسترده در آمریکا است و بزرگترین عامل سقوط آمریکا جنایاتی است که در کشورهای دیگر انجام داده و سیستم نظامی گری استکباری آمریکا را عامل اصلی این سقوط دانسته است.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین رهبری خردمندانه و داهیانه امام خامنه‌ای را عامل پیروزی و موفقیت انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان توصیف کرد و افزود: دشمنان به برکت انقلاب اسلامی مغلوب ایمان و اراده مردم ایران اسلامی شده‌اند و امروز شاهد هستیم حتی نتانیاهو به اقتدار و قدرت نظام ما و شکست آمریکا و اسرائیل در برابر انقلاب اسلامی اعتراف می‌کند.

وی با اشاره به ترویج انقلاب اسلامی و فرهنگ انقلاب در جهان، و نقش آن در افول آمریکا، اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی در حال عبور از گردنه های دشوار تاریخی هستیم و پس از تحقق دولت اسلامی به دنبال تحقق جامعه اسلامی و به فضل خدا با رهبری امام خامنه‌ای تمدن اسلامی را محقق خواهیم کرد و در این مسیر تمام مسؤولان و مدیران کشور باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشند.

سردار سپهر با بیان اینکه برخی مسؤولان به توصیه های رهبر معظم انقلاب در زمینه عدم اعتماد به آمریکا توجه نکردند، تصریح کرد: بعضی مسؤولان در ماجرای برجام به فرمایشات رهبری پیرامون غیرقابل اعتماد بودن آمریکا و غرب و عدم پذیرش رابطه با آمریکا توجه نکردند، به همین دلیل مردم و به ویژه دانش آموزان و دانشجویان تبعیت از رهبری را بار دیگر به آنها گوشزد می‌کنند./1304/پ210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات